Bij Itsagoodthing.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop. Zo kun je alles uitgebreid bekijken en beoordelen. Mocht je aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan heb je nog 14 dagen de tijd om je aankoop retour te sturen of aan te geven dat je van de koop afziet. Deze termijnen gaan in op de dag na ontvangst van je bestelling. Na die melding heb je nog 14 dagen om het terug te sturen.

Itsagoodthing.nl is te allen tijde het eerste aanspreekpunt en garandeert de wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijze gewekte verwachtingen. Als je een aankoop wilt retourneren kan dat zonder opgaaf van reden.

Volg hiervoor onderstaande aanwijzingen.

Artikel(en) retour sturen

  • “U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.”
  • Als wij de bestelling aanmelden om te verzenden, ontvang je een e-mail met daarin Track&Trace gegevens en informatie over retourzendingen. In deze e-mail vind je ook een link die je kunt gebruiken om je eventuele retouren bij ons melden.
  • Of meld hier je retouren.
  • Wij sturen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur, een retourlink. Deze link stuurt je naar de site van ParcelPro waar je het retouretiket kunt downloaden. Bevestig deze op het pakket.
  • Binnen Nederland zijn de kosten voor het retourneren ca.
    € 7,00. Zendingen uit het buitenland, betalen het tarief dat ook is betaald bij de heenzending.
  • Het artikel stuur je, indien mogelijk, in originele doos retour. Voeg bij de retourzending wel een bewijs van aankoop toe. (De pakbon/retourbon, of een kopie van de factuur of een kopie van het bankafschrift). Dit is tevens het bewijs van aankoop.
  • Je hoeft nu alleen nog het pakket af te geven bij een PostNL servicepoint.
  • Indien je gebruik maakt van het retourproces, moeten de kosten betaald worden aan de PostNL servicebalie. Je betaald dan de tarieven van PostNL. Gelieve ons dan per e-mail over de retourzending in te lichten. Dit kan eenvoudig door de eerder door ons verzonden Track&Trace e-mail te beantwoorden of een e-mail te sturen naar info@Itsagoodthing.nl.
  • Ons retouradres is:
    Itsagoodthing.nl
    T.a.v. Klantenservice
    Stijntjesduinstraat 36
    2202 LC Noordwijk

Voorwaarden

  • Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren. Het artikel dient in stevig verpakkingsmateriaal retour gezonden te worden.
  • Ontvangen wij het artikel beschadigd retour door toedoen van de klant dan zullen wij de kosten daarvan in rekening brengen.
  • Bij de retourzending dient wel een bewijs van aankoop worden toegevoegd. (De pakbon/retourbon, of een kopie van de factuur of een kopie van het bankafschrift).
  • Hygiene producten zoals Zwemkleding, waarvan de verzegeling na de levering is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.
  • Indien wij vragen hebben over de producten die zijn teruggestuurd zullen wij telefonisch of per e-mail met u contact opnemen.
  • Als wij het artikel retour hebben ontvangen en het is verwerkt, sturen wij een e-mail met een bevestiging van de verwerking ervan.
  • In de e-mail vind je de informatie over de terugstorting van de betaling of de omruiling van het nieuwe artikel.
  • Wij zullen de retouren zo spoedig mogelijk verwerken. Als de bestelling is betaald en je wilt graag dat wij het aankoopbedrag terug storten, dan zorgen wij ervoor dat het volledige aankoopbedrag (incl. de eventuele kosten voor de heenzending) zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald wordt. Deze termijn start op het moment dat wij op de hoogte zijn gesteld dat jij de overeenkomst wenst te herroepen. Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen hebben ontvangen zullen we wachten met terugbetaling totdat wij het artikel hebben ontvangen, of totdat je kunt aantonen dat het artikel retour gezonden is. Uiteraard vervalt de betalingsverplichting als er nog niet is betaald na de verwerking van de retour.